ویژن برد یا همون تابلوی رویاها، یک تابلوی ساده ست که به شما کمک می کنه چیزهایی رو که آرزوشون رو دارید در زندگی تون تحقق ببخشید!

طرز کار ویژن برد چیست ؟

ترجمه ویژن برد میشه تابلوی تجسم،یعنی یه تابلویی که یه سری عکس روی اون نصب میشه که به ما کمک می کنه چیزهایی رو که می خواهیم بهشون برسیم رو تو ذهنمون تجسم کنیم تا واقعا اتفاق بیفتند. البته که طرز کارش به همین راحتی وسادگی نیست ولی به طور کلی اینطوری تعریف میشه. اون عکس هایی که روی برد نصب می کنیم میشه که هم هدف باشه یا رویا باشند و یا هرچیزی که دوست داریم. اما یه اشتراک خیلی مهم بین تموم عکسهایی که روی ویژن بردها توی تموم دنیا نصب میشه هست و اون اینکه همه ی آدمها می خواهند که اون عکسی که روی ویژن برد نصب شده تو زندگی شون به صورت واقعی داشته باشند. هدف ویژن برد هم اینه که مدام به ما یادآوری کنه چی می خواهیم و ناخودآگاه در ذهنمون تصویر سازی کنیم!

چطور ویژن برد درست کنم؟

امیدوارم که برنامه ریزی سالانه تون رو برای سال پیش رو انجام داده باشید. چون باید اول بدونید از زندگی چی میخواهید تا بتونید ویژن برد درست کنید.برای ساخت ویژن برد اول باید یه لیست از اهداف و خواسته هاتون برای یک سال(یا هر بازه زمانی که مدنظرتونه) داشته باشید.پس یه ورق جلوتون بزارید و با خودتون فکر کنیدکه دوست دارید به چه چیزهایی برسید؟؟ و یه لیست بنویسید از همه چیزهایی که می خواهید بهش برسید و امسال تو زندگی تون اتفاق بیفته. بعد توی اینترنت بگردید و عکس مربوط به اون رو پیدا کنید!

وسایل مورد نیاز برای ساخت ویژن برد

1.عکس های رویاهامون              2.چسب           3.مقوا             4.قیچی برای پیدا کردن عکس های رویاهامون، خیلی مهمه که بدونیم دقیقا چه چیزی می خواهیم و فقط یه سری عکس که باعث حال خوبمون میشه از اینترنت دانلود نکنیم.تو اینترنت ممکنه کلی عکس زیبا و بی نقص وجود داشته باشه اما ممکنه اونا چیزایی نیستند که ما واقعا می خواهیم یا در واقعیت می تونیم بهشون برسیم.و لزوما همه چیزهای خشگل اون چیزی نیستند که ما دوست داریم بهش برسیم. من چندتا عکس آماده کردم که بین اونها عکس نوشته هم وجودداره که احساس میکنم این نوشته ها برای رشد فردی به من کمک می کنند.یکی دیگه از مواردی که توی ویژن بردتون باید رعایت کنید اینکه یکی از عکس ها رو در وسط تابلو قرار بدید تا بشه مرکز تمرکز تمام رویاهامون و بقیه عکس ها رو دور اون عکس بچسبونید.  

درست کردن ویژن برد در زندگی من معجزه می کنه؟

نه! برای رسیدن به اهداف، فقط درست کردن یک تابلوی خوشگل کافی نیست، بلکه باید براشون تلاش کنید! البته این تابلو تاثیر خودش رو میذاره، مثل یک جور کاتالیزگر! اما اگه در کنارش، تلاش و پشتکار شما نباشه، هیچ تضمینی برای نتیجه گرفتن وجود نداره! ما ویژن برد رو برای یک سال درست کردیم و دوست داریم که تا آخر امسال به همه ی این اهداف برسیم،اما در عین حال می باید بگم که ممکنه در پایان سال به همه ی این هدفها نرسیم،اما اشکالی نداره و اصل اینکه برای اون اهداف سخت تلاش کردیم. کلید اساسی ویژن برد که باعث میشه به رویاهایی که عکسشون رو روی تابلو زدیم برسیم، «سخت کار کردن» هست. رسیدن به اهداف به سادگی دانلود یک عکس و پرینت گرفنش و چسبوندنش به روی تابلو نیست.اون چیزیکه باعث میشه به وسیله ویژن برد ما به اهدافمون برسیم،اینکه رویاهامون رو ببینیم،تجسمشون کنیم  و برای رسیدن بهشون سخت کار کنیم. تاکید می کنم که اهدافتون رو بنویسید،با ذوق و شوق عکساتون رو پرینت بگیرید و روی ویژن بردتون بچسبونید و اون رو جایی نصب کنید که جلوی چشمتون باشه.و بعد برای این رویاها و اهداف برنامه ریزی کنید و هر روز براش سخت کار کنید تا بهشون برسید. امیدوارم این پست به شما کمک کنه انگیزه ی لازم برای رویا بافتن رو پیدا کنید! زندگی خیلی کوتاه تر از اینه که اونطوری نباشه که ما می خوایم!  

بحث و گفتگو

ورود

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

وارد شوید