معرفی کتاب بولت ژورنال

خب حالا که کتاب بولت ژورنال ترجمه شده و همگی خیلی خوشحالیم، بیاید بینیم مختوای این کتاب دقیقا چیه! توی این پست درباره ی محتوای کتاب و کاربردش صحبت می کنم. اگر برای تهیه کردن کتاب بولت ژورنال تردید دارین، این پست بهتون کمک می کنه راحت تر تصمیم بگیرین!

محتوای کلی کتاب بولت ژورنال

اصل این کتاب اینه که آقاجان! زندگیت رو تغییر بده! منتها نه با روش های عجیب و غریب و یهویی! بلکه در چارچوب یک روش ساده و متناسب با زندگی خودت! اسم این روش هم هست بولت ژورنال! مزیت روش بولت ژورنال در اینه که هر آدمی می تونه خودش برای زندگی خودش برنامه ریزی کنه. تصمیم بگیره. و به سمت بهتر شدن پیش بره! درحالیکه دفترهای برنامه ریزی آماده، یک طراحی ثابت رو برای هزارها نفر ارائه میدن و «منعطف» نیستن. بولت ژورنال به شدت منعطفه! کتاب بولت ژورنال هم به شما یاد میده چطور از این انعطاف پذیری به نفع خودتون استفاده کنید!

معرفی ویدیویی

من یک ویدیو کوتاه درباره ی این کتاب ضبط کردم. با تماشا کردن این ویدیو متوجه میشید که کتاب دقیقا شامل چه موضوعاتی میشه. یادتون باشه که همواره می تونید سوال هایی که براتون پیش میاد رو از من بپرسید! اینستاگرام نردیشمی [aparat id="XTHgt"] [caption id="attachment_7428" align="aligncenter" width="1024"]کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال[/caption]

بخش های اصلی کتاب بولت ژورنال

این کتاب پنج بخش داره:

بخش اول: آماده سازی

در این بخش با مفهوم اصلی بولت ژورنال آشنا میشیم. اینکه اصلا به چه دردی می خوره و قراره چه تاثیری توی زندگی ما بذاره.

بخش دوم: سیستم

در بخش دوم از کتاب بولت ژورنال با چارچوب اصلی بولت ژورنال آشنا می شیم. یاد می گیریم چطور با یک دفتر ساده و یک خودکار، بولت ژورنال بسازیم. من قبلا در پست آموزش بولت ژورنال خلاصه ای از این مطالب رو نوشتم که روی سایت هست و می تونید مطالعه کنید.

بخش سوم: عمل

این بخش مثل اسمی که داره، پر از راهکار عملیه برای بهتر استفاده کردن از بولت ژورنال. در این بخش یاد می گیریم چطور بعد از درست کردن بولت ژورنال، ازش خوب استفاده کنیم تا تاثیرش رو در زندگی مون ببینیم.

بخش چهارم: هنر

بخش چهارم در مورد شخصی کردن دفتر بولت ژورنال حرف می زنه. این بخش به ما یاد میده دفترمون رو با خودمون تطبیق بدیم.

بخش پنجم: پایان

این بخش خیلی کوتاه، نمونه هایی از صفحه های بولت ژورنال بلاگرها رو نشونمون میده و به سوال هایی که ممکنه برامون پیش اومده باشه جواب میده. [aparat id="XTHgt"]   امیدوارم خوندن این پست به شما کمک کرده باشه راحت تر تضمیم گیری کنید. از من می شنوید، اگه دنبال یک روش فوق العاده برای سر و سامون دادن به زندگی تون می گردید، بولت ژورنال بهترین راهه و این کتاب مرجع اصلی بولت ژورنال محسوب میشه!

بحث و گفتگو

ورود

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

وارد شوید