در این مقاله میخواهیم با یک روش خلاقانه برای برنامه ریزی روزانه آماده بشیم. اگر نمی دونی برنامه ی روزانه ت باید شامل چه مواردی باشه، این پست به دردت می خوره.
روش ۳-۳-۳ یعنی هر روز ۹ تا کار رو به سه دسته تقسیم کنی: ۳ تا کار اصلی، ۳ تا کار متوسط، ۳ تا کار کوچیک. اینجوری هم کارای مهم رو انجام میدی، هم وقت واسه کارای کوچیکتر میمونه.
هر روز ۳ تا از مهمترین کارا رو انتخاب کن. اینا کارایین که بیشترین تأثیر رو دارن. مثلاً نوشتن گزارش کاری یا انجام یک پروژه بزرگ.
۳ تا کار متوسط انتخاب کن. اینا کارایی هستن که اولویت دوم دارن. مثل جواب دادن به ایمیلها یا تماسهای تلفنی.
۳ تا کار کوچیک انتخاب کن که سریع انجام میشن. مثل مرتب کردن میز، نوشتن لیست خرید یا خوندن یه مقاله کوتاه.
فرض کن امروز باید یه گزارش مهم بنویسی، با یه مشتری جلسه داشته باشی و یه پروژه رو تموم کنی. اینا میشن کارای اصلیت. بعد باید به چند تا ایمیل جواب بدی، با همکارت صحبت کنی و اسناد رو مرتب کنی. اینا میشن کارای متوسطت. آخرش هم باید میزتو مرتب کنی، یه لیست خرید بنویسی و یه مقاله کوتاه بخونی. اینا هم کارای کوچیکت میشن.
این روش خیلی سادهس و راحت میتونی انجامش بدی.
با این روش، مهمترین کارا رو انجام میدی.
کارا به سه دسته تقسیم میشن و این باعث میشه استرست کمتر بشه.
روش ۳-۳-۳ یه راه ساده و موثر واسه برنامهریزی روزانهس. با این روش میتونی بهرهوریتو بالا ببری و استرستو کم کنی. پس از این روش استفاده کن و روزتو بهتر مدیریت کن. موفق باشی! 🌟
TITLE_TEMPLATE
TITLE_TEMPLATE
TITLE_TEMPLATE
TITLE_TEMPLATE