بهترین جملات تاکیدی مثبت

استفاده از جملات تاکیدی مثبت یکی از بهترین راهکارهای رشد فردیه. این جمله ها مخصوصا در افزایش اعتماد به نفس خیلی کاربرد دارند. البته ازشون میتونیم برای رشد فردی، موفقیت کاری، به دست آوردن ثروت و ... هم استفاده کنیم. و واقعا هم کار می کنن! من در چند قسمت از رادیو یارا مفصل درباره ی جملات تاکیدی مثبت صحبت کردم. اگر با این موضوع آشنا نیستی حتما اول این دو قسمت رو گوش بده و بعد بیا ادامه ی این پست رو مطالعه کن: قسمت ۳: جملات تاکیدی مثبت قسمت ۱۰: هضم جملات تاکیدی مثبت

چند تا از بهترین جملات تاکیدی مثبت

نحوه ی ساختن این جملات با نحوه ی تاثیرگذاریشون در ارتباطه. بهترین جمله ها اونهایی هستن که تو رو به وجد بیاره. بهت انرژی بده. جمله هایی که بتونن یک چیزی رو درون تو به طرز مثبتی تغییر بدن. من چندتا از این جمله ها رو برات لیست کردم. به این لیست نگاه کن و اون هایی رو که بیشتر از همه با روح تو ارتباط برقرار می کنن انتخاب کن. بعد از انتخاب حمله های مورد نظرت، باید شروع به تکرارشون بکنی. مندر قسمت سوم و قسمت دهم رادیو یارا درباره ی نحوه ی استفاده از اینها صحبت کردم. حتما این دو قسمت رو هم گوش بده تا به بهترین نتیجه رو بگیری. راستی! ممکنه از مفهوم یکی از جمله ها خوشت بیاد ولی جمله بندیش رو دوست نداشته باشی. هیچ اشکالی نداره. فعل یا فاعل یا هر کلمه ای که می خوای رو تغییر بده تا درست همون طوری بش که می خوای.
من انسانی با ارزش هستم.
من از زندگیم لذت می برم.
من دوستان خوبی دارم.
همه چیز بهتر خواهد شد.
دارم زندگیم رو بهتر می کنم.
من به آنچه باور دارم خواهم رسید.
من شایسته ی موفقیت هستم.
هدف هایی را انتخاب کرده ام که باعث رشد من خواهد شد.
من توانایی رسیدن به اهدافم را دارم.
ترس هایم را احساس می کنم ولی با این حال رو به جلو حرکت می کنم.
تاکنون موفقیت های زیادی به دست آورده ام و پس از این هم می توانم باز موفق شوم.
من انسان منظمی هستم.
گذشته دیگر برایم اهمیتی ندارد.
دوست دارم هر روز پنج صبح بیدار شوم و کار بکنم.
من به خودم افتخار می کنم.
من رهبر زندگی خودم هستم.
من توانایی انجام هر کاری را دارم.
من مورد لطف و احترام همه هستم.

یک فرمول کلی

اگر چیزی که می خواستی، توی لیست نبود، خودت اون رو بساز. مثلا دلت می خواد مهربانی رو در وجودت نهادینه کنی؟ خیلی خب! به راحتی یکی از جمله های لیست بالا رو بردار و کلمه ی «مهربانی» رو جایگزین کن. مثلا به جای گفتن ِ من انسان منظمی هستم، بگو: من انسان مهربانی هستم. به همین راحتی! نگاه کن ببین اولویت هات در زندگیت چیه. می خوای چه تغییری ایجاد بکنی؟ مطمئن باش برای هر تغییر مقبتی که توی ذهنت داری، یک جمله ی تاکیدی مثبت پیدا میشه. پس همین الان شروع به نوشتن بکن.

منابع دیگر

سایت ها و مقالات متعددی هستند که به تو در پیدا کردن جمله های مخصوص خودت کمک می کنن. مثلا:

بحث و گفتگو

ورود

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

وارد شوید