آموزش برنامه ریزی هفتگی ساعتی (WEEKLY TIME LOG)

از هفته ی پیش تصمیم گرفتم برای ساعت های هر روزم برنامه ریزی کنم. کاری که مدت ها بود انجام نداده بودم. و باید بگم اونقدر تجربه ی جذابی بود که تصمیم گرفتم فایلش رو آنلاین بذارم تا بتونیم همه با هم ازش استفاده کنم. توی این پست درباره ی برنامه ریزی ساعتی توضیح میدم و می تونید برگه های آماده ش رو دانلود کنید.

ساختار صفحه برنامه ریزی هفتگی ساعتی

این صفحه برنامه ریزی هفتگی از هفت قسمت عمودی برای هر روز هفته تشکیل شده. ساعت‌های مربوط به هر روز مشخص شده. تقسیم بندی ساعتها هم به شکل نیم ساعته هست. یعنی میتونید برنامه تون رو با دقت نیم ساعت انجام بدید.

در شروع، برنامه ریزی هفتگی به این روش ممکنه سخت به نظر بیاد. اما با تمرین و همینطور بازبینی درست میشه بهترش کرد. این برنمه ریزی اگه درست انجام بشه میتونه چارچوب خوبی به زندگی بده و به منظم بودنمون کمک کنه.

هر روز یک ستون کمرنگ عمودی هم داره که برای بازبینی برنامه ریزی انجام میشه. که انتهای هر روز میتونید چک کنید آیا به برنامه ریزی تون رسیدید یا نه و توی اون ستون کمرنگ علامت بزنید.

من خودم معمولا برنامه ی ساعتی ندارم، اما وقتی سرم خیلی شلوغ میشه، پروژه های مختلف می ریزه روی سرم و احساس فشار می کنم برای مدت یکی دو هفته از این روش استفاده می کنم. تاثیرش روی زندگی من معجزه آساست! انگار با برنامه ریزی ساعتی می تونم دقیقا ببینم چه زمانی در اختیارمه و به آسونی برای مصرف کردن این زمان برنامه ریزی کنم. یک جورایی این حس رو بهم میده که «نگران نباش! اونقدرا که فکر می کنی سرت شلوغ نیست، تو می تونی!»

دانلود چاپکی برنامه هفتگی ساعت

میتونی چاپکی آماده‌ ی این روش رو از نردیشمی دانلود کنی! 

[caption id="attachment_20992" align="aligncenter" width="325"]دانلود پلنر هفتگی دانلود پلنر هفتگی[/caption]

 

بحث و گفتگو

ورود

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

وارد شوید