چالش عادت های خوب برای سال ۹۸
رشد فردی

چالش عادت های خوب

فقط چند ساعت مونده تا شروع سال جدید. تا شروع یک فرصت بزرگ. اینکه یک سال رو از اولش خوب بسازیم. برنامه ی من برای این «خوب ساختن» اینه که خودم رو به چالش بکشم. تلاش کنم تا عادت های خوب رو در خودم به وجود بیارم و اونا رو حفظ کنم. توی این پست میخوام واستون توضیح بدم که چطور این کار رو همه با هم انجام بدیم تا شیرینی سال جدید تا انتهای سال برامون بمونه.

دانلود رایگان فایل مرتبط

چالش یعنی چی؟

چالش یعنی چیزی که ما رو به تلاش وادار می کنه. چیزی که براش زحمت می کشیم. پس قرار نیست انجام دادن چنین برنامه ای کار راحتی باشه. انتظار نداشته باشیم که هر روز صبح که بیدار میشیم با خیال راحت چالش رو انجام بدیم. نه! نیاز به اراده داره. و اراده از پشتکار به دست میاد.

چطور عادت های خوب رو در سال جدید انجام بدم؟

قراره برای هر ۵۲ هفته ی سال ۹۸ برنامه داشته باشیم. اینطوری که هر هفته، تصمیم بگیریم که یک عادت خوب رو تکرار کنیم یا یک کار خوب رو توی اون هفته انجام بدیم. من تصمیم مربوط به هر هفته‌م رو توی پیج اینستاگرام نردیشمی باهاتون به اشتراک میذارم. شما میتونید هر هفته تصمیمتون مشابه من باشه یا اینکه نه، عادت متفاوتی رو برای انجام دادن انتخاب کنید. مهم اینه که همه در کنار هم تلاش کنیم تا عادت به انجام دادن کارهای خوب و زندگی درست داشته باشیم.

دانلود فایل صفحه ها

من برای این چالش یک فایل آماده کردم که میتونید از اینجا دانلودش کنید. این فایل شامل یک صفحه ی لیست چالش ها و یک صفحه ی برنامه میشه.

لیست چالش ها: در این صفحه لیستی از ایده هایی که به عنوان عادت خوب یا کار خوب به ذهنتون میرسه تا در هفته های آینده ازشون استفاده کنید یادداشت میکنید. چیزایی که توی اینترنت میبینید یا خودتون حس میکنید که باید وارد زندگیتون میشن.

برنامه چالش ها؛: این صفحه شبیه یک هبیت ترکر بزرگ سالانه میمونه. در ستون عمودی عنوان عادت های مربوط به هر هفته نوشته میشه و در ردیف افقی تاریخ یا شماره ی هفته ی مربوط به اون چالش رو یادداشت میکنیم. با گذر زمان و انجام شدن هر چالش در هفته ی مربوط به خودش، خونه ی مربوط به اون رو علامت میزنیم.

فایل برنامه هفتگی چالش عادت های خوب برای دانلود فایل لیست چالش های هفتگی عادت های خوب برای سال جدید

هدف نهایی

هدف اینه که بتونیم چالش مربوط به هر هفته رو به طور کامل انجام بدیم. تازه اگه بتونیم هر عادت رو در هفته های بعدیش ادامه بدیم که چه بهتر. هر دوی اینها رو میتونید در صفحه ی دوم علامت بزنید و ببینید آیا تونستید یک عادت خوب رو برای هفته های متوالی توی زندگیتون نگه دارید یا نه!

Spread the love

من زهرام، اردیبهشت ۷۲ به دنیا اومدم. عاشق کتاب، نوشتن و برنامه ریزی هستم! اگه تو هم مثل منی پس نردیشمی مخصوص خودته! امیدوارم از مطالب لذت ببری.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید